Rainbow Six Siege – Welcome Pack (2670 Credits)
For a limited time only, get this pack to receive 2,670 R6 Credits, Ash skins, and a seven-day Renown Booster.
For a limited time only, get this pack to receive a 2,670 R6 Credits Pack, a full set of skins for Ash including the Terminal Framework uniform and Datum Processor weapon skin for the R4-C, and a seven-day Renown Booster.