Rainbow Six Siege — Pakiet powitalny (2670 Kredytów)
Tylko przez ograniczony czas możesz zdobyć 2670 Kredytów R6, skórki Asha i siedmiodniowe wzmocnienie pkt. Rozgłosu.
Tylko przez ograniczony czas możesz zdobyć 2670 Kredytów R6, pełen zestaw skórek dla Asha, w tym uniform Struktura ostateczna i skórka broni Procesor Danych dla R4-C oraz siedmiodniowe wzmocnienie pkt. Rozgłosu.