Rainbow Six Siege – Welcome Pack (7560 Credits)
For a limited time, get this pack to receive 7,560 R6 Credits, a signature weapon skin, and a seven-day Renown Booster.
For a limited time only, get this pack to receive a 7,560 R6 Credits Pack, the Symbol Shamble signature weapon and attachment skin for all your weapons, and a seven-day Renown Booster.