Rainbow Six Siege — Pakiet powitalny (7560 Kredytów)
Tylko przez ograniczony czas możesz zdobyć 7560 Kredytów R6, skórka broni charakterystycznej i modyfikacji Symbol Shamble dla wszystkich broni oraz siedmiodniowe wzmocnienie pkt. Rozgłosu.