Rainbow Six Siege Hoş Geldin Paketi (7.560 Kredi)
Yalnızca sınırlı bir süre için 7.560 R6 Kredisi, tüm silahların için Symbol Shamble özel silah ve eklenti kaplamaları ve yedi günlük bir Nam Takviyesi içeren bu paketi al.