Pakiet Charakterystyczny 7560 Kredytów – Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
Zdobądź 7560 Kredytów R6, wyjątkowe charakterystyczne malowanie broni Srebrne liście, a także siedmiodniowe doładowanie do Rozgłosu w tej samej cenie, co zwykły pakiet 7560 Kredytów R6. Oferta jest ważna tylko do końca sezonu, więc korzystaj, póki nie zniknie.
Kredyty R6 to waluta, którą można wydawać w grze Tom Clancy's Rainbow Six Siege. Można za nią kupować przedmioty w grze, takie jak Przepustka Bitewna Premium, nowi operatorzy i przedmioty kosmetyczne, a wśród nich malowania dla broni i operatorów, a także płacić nimi na Rynku.