7.560 Özgün Paket – Tom Clancy's Rainbow Six Siege
Standart bir 7.560 R6 Kredi paketi ile aynı fiyattan 7.560 R6 Kredisi, özel bir Gümüş Yapraklar silah kaplaması ve yedi günlük bir Nam Takviyesi elde et. Yalnızca bu sezon süresince mevcut olacaktır. Bu yüzden geç olmadan bu fırsatı değerlendir.
R6 Kredileri, Tom Clancy's Rainbow Six Siege'de harcanabilecek bir oyun içi para birimidir. Seçkin Battle Pass, yeni operatörler, silah ve operatör görünümleri gibi kozmetik eşyalar dahil olmak üzere oyun içi eşyaları satın almak ve Pazar'da ticaret yapmak için kullanılabilir.