Zdobądź 4920 Kredytów R6, wyjątkową skórkę dla Rooka, a także siedmiodniowe doładowanie do Rozgłosu w tej samej cenie, co pakiet 4920 Kredytów R6. Oferta jest ważna tylko do końca sezonu, więc korzystaj, póki nie zniknie.