Standart bir 4.920 R6 Kredi paketi ile aynı fiyattan 4.920 R6 Kredisi, Rook için özel bir görünüm ve yedi günlük bir Nam Takviyesi elde et. Yalnızca bu sezon süresince mevcut olacaktır. Bu yüzden geç olmadan bu fırsatı değerlendir!