Zawiera pakiet 2670 Kredytów R6 plus nowy zestaw malowań dla Finki, takich jak uniform Struktura ostateczna i ozdoba Doładowanie Egidy. Na dobry początek otrzymasz też siedmiodniowe doładowanie do rozgłosu, a to wszystko w cenie zwykłego pakietu 7560 Kredytów R6!