2.670 R6 Kredisi paketi ve Finka için Ölümcül Yapı üniforması ve Siper Takviyesi uğurluğu gibi yeni bir kaplama seti içerir. Ayrıca standart bir 2.670 R6 Kredisi paketiyle aynı maliyete ilave yedi günlük Nam Takviyesi elde et!