Zawiera pakiet 7560 Kredytów R6 plus niepowtarzalne malowanie do wszystkich aktualnie używanych broni oraz dodatków. Na dobry początek otrzymasz też siedmiodniowe doładowanie do rozgłosu, a to wszystko w cenie zwykłego pakietu 7560 Kredytów R6!