7.560 R6 Kredisi paketinin yanı sıra mevcut tüm silahlar ve eklentiler için özel bir kaplama içerir. Ayrıca standart bir 7.560 R6 Kredisi paketiyle aynı maliyete ilave yedi günlük Nam Takviyesi elde et!