Y9S4 2,670 Premier Pack - Rainbow Six Siege
Get 2,670 R6 Credits, an exclusive skin for Pulse, a charm, and a seven-day Renown Booster for the same price as a standard 2,670 R6 Credits pack. Only available while this season lasts, so get it before it’s gone!