2.670 Prömiyer Paket - Rainbow Six Siege
Standart bir 2.670 R6 Kredi paketi ile aynı fiyattan 2.670 R6 Kredisi, Pulse için özel bir kaplama, bir uğurluk ve yedi günlük bir Nam Takviyesi elde et. Yalnızca bu sezon süresince mevcut olacaktır. Bu yüzden geç olmadan bu fırsatı değerlendir!