Pakiet Premierowy 4920 Kredytów R6 – Tom Clancy's Rainbow Six Siege
Zdobądź 4920 Kredytów R6, wyjątkową skórkę dla Liona, a także siedmiodniowe doładowanie do Rozgłosu w tej samej cenie, co pakiet 4920 Kredytów R6. Oferta jest ważna tylko do końca sezonu, więc korzystaj, póki nie zniknie!