Y9S4 7,560 Signature Pack - Rainbow Six Siege
Get 7,560 R6 Credits, an exclusive Delicate Destruction signature weapon skin, and a seven-day Renown Booster for the same price as a standard 7,560 R6 Credits pack. Only available while this season lasts, so get it before it’s gone!