Pakiet Charakterystyczny 7560 - Rainbow Six Siege
Zdobądź 7560 Kredytów R6, wyjątkowe charakterystyczne malowanie broni Subtelne zniszczenie, a także siedmiodniowe doładowanie do Rozgłosu w tej samej cenie, co zwykły pakiet 7560 Kredytów R6. Oferta jest ważna tylko do końca sezonu, więc korzystaj, póki nie zniknie!