7.560 Özgün Paket - Rainbow Six Siege
Standart bir 7.560 R6 Kredi paketi ile aynı fiyattan 7.560 R6 Kredisi, özel bir Hassas Yıkım silah kaplaması ve yedi günlük bir Nam Takviyesi elde et. Yalnızca bu sezon süresince mevcut olacaktır. Bu yüzden geç olmadan bu fırsatı değerlendir!