Rainbow Six Vegas 2
Fabuła Rainbow Six Vegas 2 biegnie równolegle do tej, którą znamy z Rainbow Six Vegas. Wcielasz się w Bishopa, jednego z najwybitniejszych dowódców grupy Rainbow, i podejmujesz współpracę z Loganem Kellerem. Twoim zadaniem jest poprowadzenie swojej drużyny ku nieznanemu, aby położyć kres zagrożeniu ze strony terrorystów Alvareza Cabrero i raz na zawsze zakończyć ten etap w historii Vegas.
Zaawansowana strategia dzięki SI Dowódcy terrorystów to teraz strategiczny cel zespołu Rainbow – kontrolują oni odradzanie się przeciwników, dlatego wyeliminuj ich, a wrogowie przestaną wracać na pole walki. Wrodzy terroryści mają teraz szerszy wachlarz reakcji i korzystają z osłon balistycznych. Ekipa Rainbow może używać odtąd taktyki żabich skoków, aby bezpiecznie zbliżać się do zajętych przez wrogów obszarów. Podczas posuwania się naprzód członkowie drużyny wzajemnie się osłaniają.
Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9 (dla dźwięku Dolby Digital wymagane jest rozwiązanie audio PC z technologią Dolby Digital Live)
Mysz i klawiatura zgodne z systemem Windows, kontroler Xbox 360 (po pobraniu dodatkowego oprogramowania)