Tom Clancy's Rainbow Six Vegas
Operatorzy grupy Rainbow wychodzą na pogrążone w chaosie ulice Las Vegas, kiedy eskalacja działań terrorystycznych w Mieście Grzechu grozi wyniesieniem światowego terroryzmu na nowe, niekontrolowane wyżyny. Przyszłość globalnego bezpieczeństwa wisi na włosku, gdy usiłujesz ochronić w walce klasyczne miejsca i obszary z Las Vegas, takie jak Fretmont Street, The Strip i kasyna.
Nowy lider, nowa ekipa – zespół Rainbow to bohaterowie, jakich dotąd nie było, lecz taka drużyna wymaga jeszcze większego skupienia. Taktyka odgrywa w sukcesie twojej drużyny OGROMNĄ rolę, ponieważ każdy operator ma unikatowy zestaw umiejętności. Miasto ratować będą Logan Keller, lider zespołu i ekspert od zwiadu, Michael Walter, specjalista od od broni ciężkiej i wyburzeń, a także Jung Park, mistrz elektroniki i walki na daleki dystans.
Specjalne rozkazy – Doświadcz nowego poziomu realizmu pracy z oddziałem, kiedy twoi koledzy z drużyny, Michael i Jung, oferują ci taktyczne sugestie w czasie rzeczywistym, proponując na przykład przebijanie się przez ściany lub hakowanie komputerów. Wszystko to w trakcie wyścigu z czasem, którego celem jest zlokalizowanie serca komórki terrorystycznej.
Obserwuj, planuj i nacieraj – Obmyślaj taktykę, aby sprawnie manewrować po licznych ścieżkach środowiska Vegas, wykorzystując do tego zaawansowany technologicznie sprzęt taki jak kamera inspekcyjna, która pozwoli ci wskazać cele towarzyszom, zanim ci wkroczą do pomieszczenia.
Immersja w czasie rzeczywistym – Otwórz się na nowy poziom immersji w grze dzięki odprawom w czasie rzeczywistym, które odbywają się w trakcie najbardziej intensywnych walk, z jakimi kiedykolwiek przyszło ci się mierzyć.
Złożone animacje rozgrywki – Techniki walki i zwiadu, takie jak szybki zjazd i wolniejsze opuszczanie się po linie, wkraczanie do pomieszczenia przez okno, prowadzenie ognia na ślepo zza osłony i nie tylko, zostały opracowane z użyciem nagrań prawdziwych aktorów, które wykonał doświadczony hollywoodzki ekspert od animacji.
Sztuczna inteligencja nowej generacji – Nowoczesna technologia wprowadza do Rainbow Six jeszcze lepszą sztuczną inteligencję. W miarę mijania pomniejszych żołnierzy i zbliżania się do centrum komórki terrorystycznej napotykać będziesz coraz bardziej zabójczych i wykwalifikowanych wrogów, którzy współpracują ze sobą, aby przeciwdziałać każdemu twojemu ruchowi.
Powrót studia Ubisoft Montreal – Rainbow Six wraca pod skrzydła zespołu Ubisoft Montreal, twórców cenionej i wielokrotnie nagradzanej gry Rainbow Six 3.
Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9 (dla dźwięku Dolby Digital wymagane jest rozwiązanie audio PC z technologią Dolby Digital Live)