Tom Clancy's Rainbow Six Vegas
Tom Clancy's Rainbow Six, meşhur birinci şahıs nişancı serisinin bugüne kadarki en dramatik oyunuyla yeni nesil donanımda ilk defa oyuncularla buluşuyor.
Rainbow ajanları, "Günahlar Şehri" Las Vegas'ta giderek ciddileşen bir terörist kuşatmasının dünyadaki terörü yeni ve kontrol edilemeyen bir seviyeye çıkarmasıyla beraber şehrin kaos dolu sokaklarına iniyor. Fremont Street, Strip ve kumarhaneler gibi klasik Vegas mekanları ve ortamlarını savunmaya çalışırken küresel güvenliğin geleceği senin ellerinde.
Dünyanın en meşhur şehirlerinden birini amansız yıkımın pençesinden kurtarmaya çalışırken çığır açan yeni jenerasyon teknolojilerle Las Vegas'ı daha önce hiç görmediğin gibi deneyimle.
Yeni Lider, Yeni Takım. Rainbow Takımı yeni kahramanlara sahne oluyor. Yeni takımla beraber yeni sorumluluklar da beraberinde geliyor. Taktikler, takımının başarıya ulaşmasına KRİTİK bir rol oynuyor, zira takımın her bir üyesi kendine özel beceri setine sahip. Takım lideri ve keşif uzmanı Logan Keller, ağır silah ve patlayıcı uzmanı Michael Walter ve son olarak uzun menzil ve elektronik uzmanı Jung Park'tan oluşan bu takım senin emrine amade.
Özel Emir Konumu - Yepyeni bir ekip tabanlı gerçekçilik seviyesine hazır ol. Terör hücresinin merkezini bulmak için zamana karşı yarışırken takım arkadaşların Michael ve Jung, sana duvarları yıkıp geçmek veya bilgisayarlar hack'lemek gibi gerçek zamanlı taktik önerilerinde bulunacak.
Gözlem, Plan, Taarruz - Çok yollu Vegas ortamlarında manevralar yapmak için taktiksel planlamaya başvur. Bu planlarında bir odaya girmeden önce terörist hedefleri takım arkadaşların için stratejik olarak "işaretlemek" için yılan kamerası gibi yüksek teknoloji ekipmanlardan faydalanabilirsin.
Gelişmiş Oynanış Animasyonları - Hareket yakalama teknolojisiyle oluşturulan hızlı inme, iple inme, pencereden girme, kör koruma ateşi ve daha pek çok taarruz ve keşif teknikleri seni bekliyor. Üstelik hepsi deneyimli Hollywood animasyon uzmanları tarafından yerine getirildi.
Yeni Nesil Yapay Zekâ - Yeni nesil teknolojiler, Rainbow Six'e daha yüksek düzeyde bir yapay zekâ getiriyor. Düşmanları geçip terör hücresinin merkezine giderek yaklaşırken çok daha ölümcül ve yetenekli, hatta grup olarak hareket ederek her hamlene karşı hamle yapan düşmanlarla karşılaşacaksın.
Ubisoft Montreal Geri Dönüyor - Rainbow Six, ödüllü ve büyük övgü toplayan Rainbow Six 3'ün yaratıcısı Ubisoft Montreal stüdyosuna geri dönüyor.
DirectX 9 uyumlu ses kartı (Dolby Digital ses için Dolby Digital Live içeren PC ses çözümü gereklidir)