Raini: The Lords of Light
Welcome to Raini: The Lords of Light (RTLOL), an exciting and immersive trading card game available exclusively on the Epic Games Store! Prepare yourself for an epic journey into the Rainiverse, where legendary heroes clash in fierce battles for control and dominance.
RTLOL offers a variety of gameplay modes to cater to every player's preference. Engage in intense one-on-one duels in ranked or casual matches, compete in thrilling tournaments to prove your skills, or compete on the seasonal leaderboards against formidable foes. With regular updates and new content, the adventure never ends in the Rainiverse.