Raji: An Ancient Epic + Orijinal Oyun Müzikleri Paketi
Bu paket Raji: An Ancient Epic Orijinal Oyun Müziklerini içerir. İblislerin istilasına karşı durması için Raji ismindeki genç kıza yardım edin. Raji, iblis lideri ile yüzleşirken kardeşini kurtarmak için tanrılar tarafından ona bahşedilmiş güçleri kullanmak zorunda.
Raji: An Ancient Epic'in hikâyesi iblisler ve tanrılar arasındaki yeni bir savaşla açılıyor. Bin yıl önce gerçekleşmiş savaşta mağlup olan iblisler intikam için geri döner, onları küçük düşüren tanrılara meydan okur ve insan diyarlarını istila ederler. İnsanlık soykırımla karşı karşıyadır.
Şehirlerin ve kalelerin zapt edildiği ve çocukların evlerinden alıkonduğu bu kaos içerisinde, Raji isminde genç bir kız tanrılar tarafından insan ırkının koruyucusu olarak seçilir.
Raji'nin ve küçük kardeşi Golu'nun hikâyesine tanık olun. Raji ve Golu, iblis güruhlarının saldırıları sırasında birbirlerinden kopmuş ve kendilerini bu muazzam savaşın ortasında bulmuşlardır. Raji kardeşini bulmayı ve bu acımasız savaşı sonlandırmayı kendine görev edinir. Ancak bunu başarabilmek için iblislerin kudretli lideri Mahabalasura'nın gücüne ve zekâsına üstün gelmesi gerekmektedir.
Mahabharata ve Ramayana gibi Hint mitolojilerinden ve de Rajasthan orta çağ mimarisinden ilham alan Raji: An Ancient Epic, aksiyon/macera türüne taptaze, yeni bir tarz kazandırıyor. Mekânlarının her köşesi Pahari sanatı tarzında resmedilen ve elle tasarlanan kaplamalar ile 3 boyutlu yorumlamaları bir araya getiren Raji: An Ancient Epic, göz kamaştıran ve oyunlarda nadiren görülen eşsiz bir görsel kalite sunuyor.
Raji'ye tanrılar tarafından bahşedilen birbirlerinden çok farklı özelliklere sahip silahlar ve yetenekler, onları kullanmanız için bekliyor. Başarıya ulaşmak için bu silah ve yeteneklerde ustalaşmanız şart çünkü iblis güruhları farklı farklı durumlara ustalıkla adapte olabiliyorlar; bir savaşta Trishul etkili olabilirken, bir başka savaşta Şaranga yayını kullanmanız gerekebilir.
Eski Hindistan'ı ve Hint ile Bali mitolojilerini bir oyunda ilk kez tecrübe edin. Raji: An Ancient Epic, size her köşesini keşfetmek için can atacağınız, muhteşem güzellikte bir Kadim Hindistan sunuyor. Oyunun geri plan hikâyesiyle bağlantılı büyüleyici hikâyelerden zorlu iblis ve boss dövüşlerine, kadim bulmacalara, devasa kalelere ve saraylara uzanan bu yolculukta, kendilerini tanrıların savaşının merkezinde bulan iki kardeşin sürükleyici öyküsüne tanık olun.