Raji: An Ancient Epic Soundtrack
This is additional content for Raji: An Ancient Epic, but does not include the base game.
Raji: An Ancient Epic is an action-adventure game set in ancient India. A young girl named Raji has been chosen by the gods to stand against the demonic invasion. She must use the powers granted to her by the gods to rescue her brother as she battles to face the demon lord Mahabalasura.