Raji: An Ancient Epic Oyun Müzikleri
Bu içerik, Raji: An Ancient Epic oyunu için ilave bir içeriktir ancak ana oyunu içermez.
Raji: An Ancient Epic, Eski Hindistan'da geçen bir aksiyon/macera oyunudur. Tanrıların seçilmişi, Raji ismindeki genç kız, istila eden iblislere karşı durmalıdır. Raji, iblis lideri Mahabalasura ile yüzleşirken kardeşini kurtarmak için tanrılar tarafından ona bahşedilmiş güçleri kullanmak zorunda.