Ranch Simulator
Ranch Simulator to nowa gra, w której chcielibyśmy dać graczom możliwość pomocy przy kształtowaniu naszej wizji tego tytułu. Chcemy stworzyć społeczność, by mieć pewność, że wprowadzane przez nas mechanizmy są tym, czego pragną nasi gracze.
Szacujemy, że Ranch Simulator będzie we wczesnym dostępie od 6 do 12 miesięcy. Czas ten zależy od opinii i sugestii naszej społeczności.
Gra obecnie posiada główne mechaniki i rozgrywkę. Można kupować zwierzęta, karmić je, rozmnażać i chronić, a także gromadzić zapewniane przez nie produkty rolne, które można sprzedawać, by rozbudować swoje ranczo i zwiększyć jego rentowność. Można także kupować i szkolić konie oraz współpracować na jednym ranczu w grze wieloosobowej dla maksymalnie 4 graczy.
Istnieje możliwość wystąpienia błędów, a w przypadku większych aktualizacji także braku kompatybilności zapisów gry lub ich skasowania.
Cena wzrośnie, gdy dodamy więcej funkcji i zbliżymy się do ostatecznej wersji gry.
Zachęcamy graczy do przekazywania nam opinii oraz sugestii na naszym serwerze Discord, w mediach społecznościowych itp. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje i mamy nadzieję, że wszyscy zechcą się podzielić z nami swoimi pomysłami, pomagając nam stworzyć fantastyczną grę. Dotyczy to zwłaszcza trybu wieloosobowego – dajcie znać, co chcecie robić razem ze znajomymi na swoim ranczu!