Ranch Simulator
Ranch Simulator isimli yeni oyunumuzda oyuncularımıza oyun hakkındaki vizyonumuzu şekillendirme fırsatı sunmak istiyoruz. Ekleyeceğimiz özelliklerin, oyuncuların istekleriyle paralel olduğundan emin olmak için bir topluluk kurmak istiyoruz.
Topluluğumuzdan aldığımız geri bildirim ve önerileri göz önünde bulundurduğumuzda Ranch Simulator'ın 6 ile 12 ay arasında Erken Erişimde kalacağını öngörüyoruz.
Mevcut sürümde hatalar olabilir ve büyük güncellemelerin ardından da kayıtlı oyunların geçersiz olma veya tamamen silinme olasılığı vardır.
Daha fazla özellik ekleyip oyunun nihai sürümüne yaklaştıkça fiyatı da yükselteceğiz.