Ranch Simulator: Southwest Ranch & Farm Expansion Pack
Run multiple ranches across this stunning, expansive new map. Explore the plains and choose your ideal ranch location. Purchase new vehicles and complete exciting new quests. Combine your skills as a rancher and farmer, alone or with your friends to build a successful business in this challenging environment.
With the introduction of multiple ranch plots to choose from, you have even more freedom. Will you and your friends team up as cowhands to focus on one ranch, or split up and run a ranch each?
If you've mastered the original homestead and yearn for an exciting new wild west challenge, then get ready to begin your Southwest ranching journey! Start from scratch with nothing but a basic car, tools and a little cash, select your desired plot and get ranching! Build pens and barns, care for and breed livestock, hunt wildlife, train and sell horses, produce and sell meat and cheese, farm and harvest crops and grow produce to turn your fledgling start up into a prosperous ranch.
Along with an expansive new map, the Southwest Ranch & Farm Expansion Pack also includes six new vehicles (station wagon, truck, van, muscle car, sportscar and a tractor), three new predators including pumas, and hunter quests.