Ranch Simulator: Southwest Ranch & Farm Expansion Pack
Witajcie w dzikim Southwest! Spełnijcie marzenie o życiu kowboja i zarządzaniu ranczem idealnym. Uda wam się przetrwać na suchych równinach, jałowej pustyni i w ogromnych kanionach pełnych zabójczych drapieżników?
Jeśli prowadzenie gospodarstwa to pestka i brakuje wam ekscytujących przygód na dzikim zachodzie, to przygotujcie się na założenie rancza w Southwest! Zacznijcie od zera – do dyspozycji będziecie mieć podstawowy samochód, narzędzia oraz trochę gotówki. Wybierzcie działkę, a potem bierzcie się do pracy! Stawiajcie zagrody i stodoły, opiekujcie się zwierzętami, polujcie, tresujcie oraz sprzedawajcie konie, produkujcie mięso i ser na sprzedaż, a także uprawiajcie i zbierajcie rośliny oraz warzywa, by zmienić swoje skromne pole w bogate ranczo.
Poza rozległą mapą pakiet Southwest Ranch & Farm Expansion Pack dodaje też sześć pojazdów (kombi, ciężarówka, van, muscle car, auto sportowe i traktor), trzy drapieżniki (w tym pumy) oraz zadania myśliwskie.