Ratchet & Clank: Ayrı Dünyalar
Galaksiler arası maceraperestler, Ratchet & Clank: Ayrı Dünyalar ile bomba gibi geri dönüyor!
İlk kez PC evrenine giriş yapacak olan Ratchet ve Clank ile boyutlar arası bir maceraya atıl. Aksiyon dolu dünyalar ve ötesinde gezinirken başka bir gerçeklikteki şeytani bir imparatoru alt etmelerine yardım et.
Şeytani imparatorun şimdiki hedefinde Ratchet ve Clank'in kendi boyutu var. Dinamik ikilinin çılgın silahları ile tozu dumana kat ve yaklaşmakta olan bir boyut çöküşünü durdur!
Muhteşem ikili, tanıdık müttefikler ve yeni simalar ile bir araya geliyor. Bunlardan birisi de Rivet. Lombax direniş savaşçısı Rivet, farklı bir boyuttan gelen ve robotik kötülüğü defetme konusunda son derece kararlı olan bir karakter.