Ravenlok
Upon encountering a mystical mirror, Ravenlok is whisked away to a whimsical world plagued by the sinister darkness of a tyrannical queen. Destiny awaits all in an unforgettable and heartfelt adventure.
Battles against fearsome beasts and formidable monsters using real-time combat. Wield your sword and shield, and use the magical skills bestowed to you, along with an arsenal of bombs, to vanquish foes in epic boss encounters!
Meet curious creatures and help them with their troubles to fight back against the encroaching darkness. Discover the whimsical Mushroom Forest, tackle puzzles in the Mask Mansion and unravel the mysteries of the Labyrinth in a wonderful world turned upside down!
By the creators of critically-acclaimed adventure “Echo Generation'', this enchanting fairytale marks the grand finale of the Cococucumber Voxel Trilogy. Immerse in a delightful and captivating indie game filled with heart.