500 Bulyon Küp
RAWMEN oyun içi para birimi 500 Bulyon Küp satın alın, özelleştirmek için kullanabileceğiniz eşyalar ve RAWMEN karakterinizi geliştirmek için premium Yemek Bileti edinin.