Rayman: 30th Anniversary Edition
Wciel się w Raymana i zaliczaj ikoniczne ciosy oraz loty na helikopterze z włosów w kolorowych światach, od Lasu Marzeń z niezapomnianą przejażdżką z owadami po Krainę Muzyki pełną chaosu. Ratuj Electoons i ocal świat od Mr Darka w klasycznej przygodzie platformowej z wyjątkowym stylem graficznym, który pozostaje równie magiczny dziś, co w latach 90.
Odkryj nieopowiedzianą historię tworzenia Raymana w interaktywnym dokumencie zawierającym ponad 50 minut całkiem nowych wywiadów z oryginalnymi twórcami. Zobacz rzadkie grafiki koncepcyjne, wczesne szkice i dokumenty projektowe, oferujące wyjątkowe spojrzenie na tworzenie bohatera bez kończyn.