Rayman: 30. Yıl Dönümü Sürümü
Rayman'in imza niteliğindeki yumruğunu ve helikopter saçını kullanarak Dream Forest ve unutulmaz sivrisinek yolculuğundan Band Land'in müzikal kaosuna kadar renkli dünyalarda süzülün. 90'lı yıllarda olduğu gibi bugün de büyüsünü koruyan benzersiz bir sanat tarzına sahip klasik platform macerasında Electoon'ları güvence altına alın ve dünyayı Mr. Dark'tan kurtarın.
Asıl geliştiricilerle yapılan, 50 dakikadan uzun süren yepyeni röportajların yer aldığı interaktif bir belgeselde Rayman'in yaratılışının ardındaki bilinmeyen hikâyeyi keşfedin. Nadir bulunan konsept sanat çalışmaları, ilk eskizler ve tasarım belgelerinde gezinin ve uzuvları olmayan kahramanın yaratılış sürecine dair özel bilgiler edinin.