Rayman Legends
Eve dönmek, günü kurtarmak veya efsanevi resimlerin sırrını keşfetmek için her bir dünyada koşarak, zıplayarak ve pataklayarak ilerleyen karakterlere katıl!
DÖRT OYUNCULU EŞLİ MOD: Üç arkadaşınla birlikte sorunsuzca aksiyona atılarak sınırsız eğlencenin tadına varabilirsin!