Razer Cortex
Razer Cortex to darmowe oprogramowanie dla wszystkich graczy, którzy poszukują narzędzia zwiększającego wydajność w grach, pozwalającego na przydzielenie i nadanie priorytetu zasobom PC z zamiarem poprawienia rozgrywki. Razer Cortex zapewnia wiele funkcji, takich jak Game Launcher, Game Booster, System Booster, Game Deals i nie tylko.
Uruchamiaj ulubione gry szybko i łatwo z jednego miejsca, podłączając najlepsze na świecie platformy gamingowe do swojej biblioteki gier Razer Cortex, w tym Steam, Origin, GOG Galaxy i Ubisoft Connect.
Zwiększ wydajność PC podczas grania dzięki większej płynności i krótszym czasom ładowania. Razer Cortex: Game Booster tymczasowo wyłącza niepotrzebne procesy i uwalnia pamięć podczas uruchamiania gry, a po zakończeniu rozgrywki przywraca je.
Razer Cortex zawiera darmowe, stworzone z myślą o graczach narzędzie do czyszczenia systemu optymalizujące wydajność gier na PC poprzez usuwanie wszelkiego rodzaju niepotrzebnych plików, w tym tych pozostawionych przez programy uruchamiające gry jak Steam, GOG, Battle.net i inne.