Razer Cortex
Razer Cortex, oyun performansını artırmak ve oynanışa odaklanmak için PC kaynaklarını doğru kullanmaya ve öncelik sırasına koymaya yardımcı olacak bir araca ihtiyaç duyan tüm oyuncular için ücretsiz bir yazılımdır. Razer Cortex, Game Launcher (Oyun Başlatıcısı), Game Booster (Oyun Hızlandırıcı), System Booster (Sistem Hızlandırıcı), Game Deals (Oyun İndirimleri) ve daha fazlası gibi çok çeşitli işlevlere sahiptir.
Steam, Origin, GOG Galaxy ve Ubisoft Connect dahil dünyanın en iyi oyun platformlarını Razer Cortex oyun kitaplığına bağlayarak favori oyunlarını tek bir yerden hızlı ve kolay bir şekilde başlat.
Bilgisayarının oyunlardaki performansını artır ve daha yüksek FPS (saniyedeki kare sayısı) ve daha kısa yükleme sürelerine ulaş. Razer Cortex: Game Booster (Oyun Hızlandırıcı), bir oyunu başlattığında gereksiz işlemleri geçici olarak kapatır ve bellekte yer açar. Oyun oynamayı bitirdiğinde ise sistemi eski haline döndürür.
Razer Cortex, optimize edilmiş PC oyun performansı için Steam, GOG, Battle.net ve daha fazlası gibi oyun başlatıcıları tarafından geride bırakılan dosyalar dahil her türlü istenmeyen gereksiz dosyayı temizleyebilen, oyuncular düşünülerek geliştirilmiş ücretsiz bir System Cleaner (Sistem Temizleyici) içerir.
İnternetteki en bilinen mağazaların dijital PC oyunu fiyatlarını karşılaştır, en son oyun indirimlerinden ve kısa süreli indirimlerden her zaman haberdar ol. Fiyat düşüşleri ve oyun lansmanları hakkında anında bildirim almak için Wishlist (İstek Listesi) oluştur.