Read Only Memories: NEURODIVER
Wciel się w rolę ES88, potrafiącej zagłębiać się we wspomnienia telepatki zatrudnionej przez MINERVĘ, potężną organizację specjalizującą się w neurotechnologii i zjawisku projekcji pozazmysłowej. Twoim zadaniem jest wytropić Golden Butterfly, człowieka o wrodzonych zdolnościach parapsychologicznych, który uciekł i sieje spustoszenie w podświadomości mieszkańców Neo-San Francisco. Użyjesz stworzenia Neurodiver, umożliwiającego przeszukiwanie wspomnień, w których kryje się złoczyńca. Funkcja penetracji Deep Dive w Read Only Memories: NEURODIVER pozwala ES88 rozpoznawać, modyfikować i odblokowywać informacje, ale uwaga: nadużycie może bezpowrotnie uszkodzić pamięć celu.