Read Only Memories: NEURODIVER
Nöroteknoloji ve duyular dışı algılama fenomeni üzerine uzmanlaşan güçlü bir organizasyon olan MINERVA tarafından çalıştırılan ve telepati yoluyla hafızaların derinliklerine inme kabiliyetine sahip olan ES88'in yerine geç. Görevin, doğuştan yetenekli firari bir medyum olan Golden Butterfly'ın izini sürmek ve Neo-San Francisco'nun bilinçaltı zihinlerinde gezinirken Neurodiver'ı kullanarak sakladığı zihinleri aramak. Read Only Memories: NEURODIVER'ın Derinlemesine İnceleme (Deep Dive) mekaniği, ES88'in bilgileri tanımlamasını, manipüle etmesini ve açmasını sağlar, ancak aşırı kullanımı hedefin hafızasına tamir edilemez biçimde hasar verebilir.