Ready or Not: Boiling Point
Nieustannie dewastowane miasto Los Sueños staje w obliczu kryzysu egzystencjalnego, gdy wywrotowy atak terrorystyczny podważa resztki zaufania do nieskutecznych i nadmiernie zmilitaryzowanych władz miejskich.