Ready or Not: Boiling Point
Los Sueños denen bu harap şehir feci bir terör saldırısına uğrayınca artık iyice işe yaramaz ve aşırı militarize edilmiş belediyeye duyulan son inanç da yok oldu. Ortada inkâr edilemeyecek bir varoluş krizi var.