Ready or Not: Dark Waters
Dane LSPD wskazują na duże ryzyko działań przestępczych u wybrzeża Los Sueños, którym sprzyja oddalenie od lądu. Skupiamy się na trzech nowych obszarach zagrożenia: zasobach naturalnych, wyspach i pojazdach wodnych. Wysłano na rekonesans helikopter UH-60.