Ready or Not: Mission Pass Alpha
Violent crime continues to threaten Los Sueños. Lead your team of highly-trained officers through new high-tension missions and protect the city's residents.
Mission Pass Alpha includes three Ready or Not expansions: Home Invasion, Dark Waters and a third expansion launching in 2026.
Home Invasion: Following a Category 5 Hurricane, home invasion occurrences are widespread. Lead your team through three new missions.
Dark Waters: Command your squad through three new missions off the coast of Los Sueǹos to apprehend international criminals, stop terrorists and infiltrate an abandoned island resort.
Mission Pass Alpha is included with the purchase of the Ready or Not: Digital Deluxe Edition. Base game required to play DLC. Be careful not to make duplicate purchases.