Ready or Not: Mission Pass Alpha
Brutalna przestępczość nadal zagraża Los Sueños. Poprowadź drużynę świetnie wyszkolonych funkcjonariuszy podczas nowych, pełnych napięcia misji i ochroń mieszkańców miasta.
Przepustka misji Alfa zawiera trzy dodatki do Ready or Not: Home Invasion, Dark Waters i jeden nowy, którego premiera nastąpi w 2026 r.
Home Invasion: Po przejściu huraganu kategorii 5 dochodzi do wielu włamań. Poprowadź zespół w trzech nowych misjach.
Dark Waters: Poprowadź zespół w trzech nowych misjach u wybrzeży Los Sueños, podczas których schwytasz międzynarodowych przestępców, powstrzymasz terrorystów i przenikniesz do opuszczonego ośrodka na wyspie.
Przepustka misji Alfa jest częścią Ready or Not w edycji cyfrowej Deluxe. Do korzystania z DLC trzeba mieć podstawową wersję gry. Zachowaj ostrożność, by nie kupić duplikatów.