Real Drift Multiplayer 2
Serinin merakla beklenen ikinci oyunu Real Drift Multiplayer 2 karşımızda. Real Drift Multiplayer 2, drift heyecanını sevenlere sanal bir şölen sunuyor. Çevrimiçi ve tekli mod seçenekleriyle oyunculara gerçekçi bir drift yarışı deneyimi sunan bu oyun, sizlere adrenalin dolu drift anları yaşatıyor.
Bir araba sürme oyunundan ne bekliyorsunuz? Cevabınız arabamı kişiselleştirmek ise Real Drift Multiplayer 2 tam size göre. Araba renginden jantlara, süspansiyondan spoylere kadar pek çok kişiselleştirme seçeneğiyle hayallerinizdeki aracı yaratmak mümkün. Kişiselleştirilmiş bir aracın oyunda daha yüksek puan almanıza yardımcı olabileceğini unutmayın.
Real Drift Multiplayer 2 aynı zamanda farklı kamera açılarıyla sürüş deneyiminizi zenginleştiriyor. Oyununuzu araç içerisinden veya kuş bakışı açıdan oynayabilirsiniz. Bu yarış oyunu için bir zorunluluktur.
Aracınızın performansını artırmak için yükseltme seçeneklerinden de yararlanabilirsiniz. Motordan frenlere kadar birçok yükseltme seçeneğiyle aracınızı zirveye taşıyın. Gerçek bir araba drift deneyimi arıyorsanız Real Drift Multiplayer 2 sizi bekliyor. Bu eşsiz drift deneyimine katılmak için hemen oyuna başlayın.