Real Farm - Gold Edition
Çizmeleri giy, traktör kontağını çalıştır ve Real Farm'da gerçek bir çiftçilik deneyimi yaşa! İster kariyer modunda basit bir çiftlik işçisinden bir kodamana dönüş, istersen serbest modda işleri oturtmuş bir çiftçinin hayatını yaşa. İki haritayla birlikte Amerika ve Batı Avrupa kırsallarını keşfetme şansına sahip olacaksın. Arazi satın al, işçileri yönet, ekin ve hayvanlarına bak ve şöhretine şöhret katarken güçlü çiftlik araçlarına bin.