Warlock: Dungeons & Dragons
Tune in August 25 during gamescom Opening Night Live for the gameplay reveal and a full look at Warlock: Dungeons & Dragons.
An original single-player action-adventure set in a dark fantasy open world inspired by Dungeons & Dragons.
Play as Kaatri, a veteran warrior who makes a pact to wield otherworldly magic against dark powers. In combat, magic and melee combine for an experience that is both tactical and visceral. In exploration, every spell opens new paths and possibilities across a beautiful yet unsettling world.