Warlock: Dungeons & Dragons
Følg med 25. august under gamescom Opening Night Live, hvor gameplayet afsløres, og du får et fuldt indblik i Warlock: Dungeons & Dragons.
Spil som Kaatri, en erfaren kriger, der indgår en pagt for at bruge overjordisk magi mod mørkets kræfter. Når du udforsker, åbner hver formular nye stier og muligheder i en verden, der både er smuk og urovækkende. I kamp kombineres magi og nærkamp og giver dig en oplevelse, der både er taktisk og intens.