Warlock: Dungeons & Dragons
Zapraszamy na relację z otwarcia gamescom już 25 sierpnia, podczas której zaprezentujemy rozgrywkę Warlock: Dungeons & Dragons.
Oryginalna jednoosobowa przygodowa gra akcji osadzona w mrocznym, otwartym świecie fantasy inspirowanym Dungeons & Dragons.
Wciel się w Kaatri, doświadczoną wojowniczkę, która zawiera pakt, by stawić czoła mrocznym siłom z pomocą nadprzyrodzonej magii. Podczas eksploracji, każde zaklęcie otwiera nowe ścieżki i możliwości w pięknym, choć niepokojącym świecie. Połączenie magii z walką wręcz sprawia, że każde starcie jest jednocześnie taktyczne i dynamiczne.